Vaak gestelde vragen
1 Levering
1.1 Wat is de levertijd?

Wanneer je voor 16u bestelt (ma - vrij), wordt de bestelling dezelfde dag verzonden. Doorgaans ontvang je de bestelling de volgende dag. 

1.2 Met welke vervoerder verzenden jullie?

Wij verzenden sinds 5 jaar met Packs. Wij hebben direct contact met onze vervoerder, zodra er onduidelijkheden of problemen zijn kunnen we snel handelen.  

1.3 Ontvang ik een track and trace code?

Ja zeker! Zodra je bestelling is verzonden ontvang je automatisch een e-mail met daarin de track and trace code. 

Ga naar: Track and trace pagina 

1.4 Wat als ik niet thuis ben?

Wanneer je niet thuis bent bij de bezorging van het pakket probeert de bezorger het pakket bij de buren te bezorgen. Wanneer de buren niet thuis zijn of het pakket niet willen aannemen ontvang je een briefje in de brievenbus om een nieuwe afspraak te maken. Binnen 5 werkdagen moet er een nieuwe afspraak gemaakt worden anders wordt het pakket retour gestuurd. Het pakket opnieuw opsturen zorgt voor extra kosten voor de klant.

1.5 Kan ik mijn bestelling afhalen?

Nee, dat is helaas niet mogelijk. Wij hebben geen optie om je bestelling af te halen. 

2 Verzendkosten
3 Betalen
4 Bestelling klopt niet
5 Retouren/Annuleren
6 Klacht
7 Contact
Neem contact op
* Verplichte velden
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »