Vaak gestelde vragen
1 Levering
1.1 Wat is de levertijd?

Wanneer je voor 16u bestelt (ma - vrij), wordt de bestelling dezelfde dag verzonden. Doorgaans ontvang je de bestelling de volgende dag. 

1.2 Met welke vervoerder verzenden jullie?

Wij verzenden sinds 5 jaar met Packs. Wij hebben direct contact met onze vervoerder, zodra er onduidelijkheden of problemen zijn kunnen we snel handelen.  

1.3 Ontvang ik een track and trace code?

Ja zeker! Zodra je bestelling is verzonden ontvang je automatisch een e-mail met daarin de track and trace code. 

Ga naar: Track and trace pagina 

1.4 Wat als ik niet thuis ben?

Wanneer je niet thuis bent bij de bezorging van het pakket probeert de bezorger het pakket bij de buren te bezorgen. Wanneer de buren niet thuis zijn of het pakket niet willen aannemen ontvang je een briefje in de brievenbus om een nieuwe afspraak te maken. Binnen 5 werkdagen moet er een nieuwe afspraak gemaakt worden anders wordt het pakket retour gestuurd. Het pakket opnieuw opsturen zorgt voor extra kosten voor de klant.

1.5 Kan ik mijn bestelling afhalen?

Nee, dat is helaas niet mogelijk. Wij hebben geen optie om je bestelling af te halen. 

2 Verzendkosten
2.1 Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland?

Nederland
Bestellingen tot €99,99 zijn de verzendkosten €2,95
Vanaf € 100,00 worden bestellingen gratis geleverd

Waddeneilanden toeslag € 9,95

2.2 Wat zijn de verzendkosten naar België?

België
tot 30 kilo 7,95
elk volgend pakket 5,95

2.3 Wat zijn de overige verzendkosten

Luxemburg
tot 5 kilo 12,95
tot 30 kilo 17,95
elk volgend pakket 12,95

Duitsland
tot 5 kilo 12,95
tot 30 kilo 17,95
elk volgend pakket 12,95

Denemarken
tot 5 kilo 14.95
tot 30 kilo 19.95
elk volgend pakket 14.95
 
Frankrijk
tot 5 kilo 14.95
tot 30 kilo 19.95
elk volgend pakket 14.95

Spanje
tot 5 kilo 22.95
tot 30 kilo 26.95
elk volgend pakket 22.95
3 Betalen
3.1 Hoe kan ik betalen?

CandyOnlineXL hanteert diverse betaalmogelijkheden; 

- iDEAL
- PayPal
- Visa
- MasterCard
- Bancontact / Mister Cash
- KBC
- Belfius
- American Express
- Giropay
- Maestro

- Bankoverschrijving

- Afterpay - Achteraf Betalen

3.2 Kan ik achteraf betalen?

Bij CandyOnlineXL kan je natuurlijk achteraf betalen.

- Afterpay

4 Bestelling klopt niet
4.1 Ik heb een verkeerd product ontvangen

Oeps! Er gaat soms wel eens wat mis. Controleer je bestelling altijd. Klopt het niet? Laat het aan ons weten binnen 48 uur. (Mail, telefonisch, chat, Facebook)

* Bij een klacht over een product of verkeerde levering, dien je wel altijd het product te bewaren. Wij kunnen vragen om het product terug te sturen. 

4.2 Ik mis een product

We vinden het ontzettend vervelend wanneer je bestelling niet compleet is . Laat ons dit z.s.m. maar binnen 48u na ontvangst weten. (Mail, telefonisch, chat of Facebook)

We zullen zorgen voor een passende oplossing. 

Let op; Omdat de orders direct vanuit onze leverancier verzonden worden, kan het voorkomen dat er een product niet leverbaar is. Dit product wordt z.s.m. gecrediteerd. Helaas is het niet mogelijk om een ander artikel hiervoor uit te zoeken of het artikel na te leveren.

4.3 Er is een product over datum

Oei! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Kijk goed of dit niet de productie datum is, vooral bij Amerikaanse producten wil dit wel eens verwarrend zijn. 

Mocht je een product hebben ontvangen wat over datum is en niet aangegeven stond in de webshop, stuur ons dan een mailtje met daarin een foto met het product en de datum duidelijk in beeld. Dan zorgen wij voor een passende oplossing. {info@candyonline.nl}

* Bij een klacht over een product of verkeerde levering, dien je wel altijd het product te bewaren. Wij kunnen vragen om het product terug te sturen. 

4.4 Er is een product beschadigd

Hoewel we ons uiterste best doen om je bestelling zo goed mogelijk in te pakken kan het voorkomen dat een product of bestelling beschadigd aankomt. Indien een product zodanig is beschadigd dat het niet meer genuttigd kan worden, kan je contact met ons opnemen zodat we een passende oplossing kunnen aabieden. Laat ons dit z.s.m. maar binnen 48u na ontvangst weten. (Mail, telefonisch, chat of Facebook)

* Bij een klacht over een beschadigd product, dien je wel altijd het product te bewaren. Wij kunnen om foto's vragen óf om het product terug te sturen. 

5 Retouren/Annuleren
5.1 Kan ik mijn bestelling retourneren?

Helaas kan CandyOnlineXL vanwege veiligheidsredenen geen voedingswaren retour nemen, ondanks dat ze niet geopend zijn. (Het recht van retour geldt wettelijk niet voor etenswaren). 

* Bij een klacht over een product of verkeerde levering, dien je wel altijd het product te bewaren. Wij kunnen vragen om het product terug te sturen. 

Non-food producten mogen natuurlijk wel geretourneerd worden binnen 14 dagen. Indien je een non-food product wil retourneren neem dan contact met ons op via www.info@candyonline.nl 

5.2 Kan ik mijn bestelling annuleren?

Heb je je bedacht en wil je je bestelling annuleren? Dat kan, laat dit zo spoedig mogelijk aan ons weten. Het kan zijn dat je bestelling al verzonden is, we kunnen de bezorging dan stopzetten. In sommige gevallen is de bezorger al onderweg met het pakket en kan je het pakket weigeren aan de deur. Het pakket zal dan retour komen. Neem je het pakket aan, dan kan je het niet meer annuleren of retour zenden. (Alleen non-food producten mogen geretourneerd worden)

 

6 Klacht
6.1 Ik ben niet tevreden

We doen ons best om je bestelling naar volle tevredenheid te verwerken. Mocht je onverhoopt toch een slechte ervaring hebben, laat ons dit dan gerust weten. We zullen samen naar een passende oplossing zoeken.

U kunt uw klacht richten aan info@candyonline.nl of 033-4532790.
Ma-vrij 09.00uur tot 16.00uur bereikbaar

Wij zullen de klacht zo spoedig mogelijk behandelen. (max 1 week) 

Indien er sprake is van een zoekgeraakt pakket bij Packs, vragen wij iets meer tijd om het pakketje boven water te halen. Wij zullen dit zeker binnen 30 dagen oplossen. (De ervaring leert dat dit vaak ook snel is opgelost)
7 Contact
7.1 Hoe kan ik CandyOnlineXL bereiken?

CandyOnlineXL is op veel manieren te bereiken. 

Telefonisch
maandag tot en met vrijdag 09.00-16.00u: 033 - 453 27 90

E-mail: info@candyonline.nl 

Facebook: Ga naar Facebookpagina

Chatvenster: 
Je kan altijd een bericht achterlaten in het chatvenster in onze webshop rechts onder in beeld. Indien er een medewerker beschikbaar is kan je ook live chatten.

Neem contact op
* Verplichte velden
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »